Mils debata

LEGO novosti in ostale čvekarije z LEGO področja

Moderator: Diablo

Odgovori
Sporočilo
Avtor
Diablo
Prispevkov: 205
Pridružen: 23 Jul 2012 12:54
x 109

Mils debata

  • Prijavi se za všečkanje prispevka.

#1 Odgovor Napisal/-a Diablo »

Mal spremljam občasno nekatere YTuberje in cela fama okol MILS (https://www.abellon.net/MILS/). Vsi vse klasične ceste ven vrgli in sestavljajo besno nove ceste (ki enostavno ne zgledajo, sploh zavoji so epic fail). Da ne govorimo o $$$ in €€€ neskončno da eno plato narediš po tem sistemu kao te pride vsaj 5x do 10x več...
Rahlo se smejem in ne vidim smisla... mogoče sem preveč konzervativen, povejte mnenje.

Po drugi strani se pa začne pri nekaterih racionalnost... in tukaj sem dvignil očke, ko sva s hečro sestavljala Batman mozaik. Češ bomo naredili še velikega batmana a malo pocenili sceno. Upam na polovico, čeprav spet mal dvomim. Ker 3 batmane načelno lahko dobiš za cca 250€....

Na amazonu sem našel tele Briks plošče, stackable, debelina plate. Naročil 3x po 4 črne (mal udari poštnina) so 32 studov in bomo rezali če bo treba.

https://www.amazon.de/-/en/Strictly-Boa ... C75&sr=1-4

V galvnem ena me je prišla 5,61 €... ce bi vzel 4 one črne ART kvadrate je to rang 11€ +

Bomo pa še tele plošče nabavli v prihodnosti, ker namreč izgledajo top.

Vaše mišljenje? Z avgustom in povišanjem cen se bodo začele zadeve vedno bolj lomit na ljubiteljski sceni tudi med puristi... zgleda tako.

Uporabniški avatar
MajklSpajkl
Prispevkov: 327
Pridružen: 28 Dec 2012 20:17
Kraj: Wajdušna Metropola
x 316

Re: Mils debata

  • Prijavi se za všečkanje prispevka.

#2 Odgovor Napisal/-a MajklSpajkl »

Hm, zanimivo, za ta MILS prvič slišim. Izgleda solidno in če so cele diorame tako narejene mora biti res lepo. Ja razen zavoji so pa verjetno res ubogi...

Kar se tiče alternativnih firm, pri meni bo verjetno prej upad interesa in močno zmanjšanje sredstev namenjenih za LEGO, kot pa da bi resneje prešaltal na konkurenco. Ne rečem, kak dober in ugoden set s strani konkurence je seveda zelo dobra opcija, ne bi pa mešal običajnih kock z LEGO, mogoče kak posamezen specialni elememt...da bi bilo pa vse zmešano pa mi ni...
It's not me, it's my alter LEGO!

Diablo
Prispevkov: 205
Pridružen: 23 Jul 2012 12:54
x 109

Re: Mils debata

  • Prijavi se za všečkanje prispevka.

#3 Odgovor Napisal/-a Diablo »

Ne, sej kocke in seti mi zaradi vseeno razlike v kvaliteti ne dišijo, ampak te plate so pa prav kul.

Mils ki je na link še ima nek smisel, sploh za multi build, kjer recimo 5 builderjev gradi dioramo....ampak ta MILS so vsi, ki imajo kao Lego mesta menjaval, da so nove ceste flikali, ajaj polom, sam verjetno jim noben ni direktno napisal v faco. :) :) :) Bricksi recimo, je pa zmetal par k€ v tole zagotovo. Pač še vedno ne štekam, kaj je bilo narobe s klasično cesto.

Uporabniški avatar
legofrik
Site Admin
Prispevkov: 791
Pridružen: 28 Mar 2008 15:31
x 812

Re: Mils debata

  • Prijavi se za všečkanje prispevka.

#4 Odgovor Napisal/-a legofrik »

Take in podobne standarde smo premlevali že zelo zgodaj in vedno prišli do enakega zaključka, da je čisto preveč dela in usklajevanja + stroški so tukaj dodatni in v to vsaj pri nas ni nihče pripravljen toliko investirati.

1. Mesto.
Zakaj navadne ceste niso OK? Ker se nekaterim zdijo preveč "City" = preveč pod nivojem za resnega MOCarja
Preden sem šel v nabavo večje količine novih sivih City cest je bilo vedno pregovarjanje, da zakaj ne kombiniramo s ta starimi svetlo sivimi City cestami (pa še teh je več vrst) in da ni dovolj tajlov, da se vse prekrije in da kaj je narobe s čepi, če se vidijo itd...
Nato smo začeli razmišljati o teh standardih, pa dajmo malo razčlenit samo za mesto. Problemi so:
- zakaj bi sploh dvigal cesto, če je že baseplate OK
- če se cesta dvigne, je treba dvignit tudi bajte in pridemo do problema, da...
- ... ljudje nimajo dovolj kock za kaj takega, sploh ker je treba...
- ... zunanji rob plate popolnoma zapreti, da se ne vidijo luknje, ker drugače zgleda češko, to robom pa fensi-šmensi
- če je csta samo tajlana, je potem predebela bela črta na srei ceste in težko jo je fiksirati, ker pade na neparno zadevo
- ovinki so gravž (že sedaj, ko so sdamo potajlani pločniki, je to grdo), a se da malce rešit s snotanjem, kar potegne za sabo večjo debelino ceste in spet smo na začetku. :)

2. Pokrajina in podeželske ceste oz poti
To je pa nekaj drugega. Ponavadi take diorame na zahtrevajo večjo kvadraturo, če pa že, se jo pa loti več ljudi in to ponavadi takih, ki ne postavijo kupljene modularce v vrsto in rečejo:"Poglejte kakšpno LEGO mesto imam". Maš ja... :D
Pri takih zadevah je modularnost dobrodošla, se pa da tudi drugače rešit, kot smo recimo to izvedli pri MARSu, ki je skupen projekt ene 7-8 ljudi. Enostavno smo samo slikali rob prve diorame in so se ostali nato naprej prilagodili. Kakšno vrzel smo pa poštukali s plejti na licu mesta.

Moje mnenje glede standardov je, da z njimi sicer marsikaj rešiš, se pa pojavijo tudi ovire in včasih marsikaj tudi zapreš, kar pa nekako ni OK za ljudi, ki bi radi skoraj vse naredili po svoje in se potem dislocirajo.

Chapachuk
Prispevkov: 46
Pridružen: 01 Apr 2010 09:45
x 105

Re: Mils debata

  • Prijavi se za všečkanje prispevka.

#5 Odgovor Napisal/-a Chapachuk »

Jaz od nekdaj sovražim vse vrste baseplateov. Zato jih nikoli nisem niti kupoval. Imam 12 tan in 12 dark grey, kar je nujno, da lahko sestavim moce "moje" velikosti. Tudi sestavljam zadnje čase brez njih. Ko se nabere en kup raised njih je problem še pri shranjevanju. Tale MILS je čisto po mojem okusu.

Uporabniški avatar
MstrOfPppts
Prispevkov: 58
Pridružen: 20 Apr 2011 13:57
x 77

Re: Mils debata

  • Prijavi se za všečkanje prispevka.

#6 Odgovor Napisal/-a MstrOfPppts »

To je že precej stara zadeva, kot je že legofrik napisal smo o tem študirali pri nas že vsaj 4 leta nazaj. Ideja je bila narediti generični teren, ki se lahko hitro postavi na 3x5 ali več dimenzije in ne zgleda vsakič isto. Nanj se postavi OOB serija novosti, če ni dovolj ostalih kreacije. Zaenkrat s kreacijami ni bilo veliko problemov, tako da bi par 100 če ne 1000 € kock ležalo v garaži ...

Zgleda se je sedaj tale MILS lotil nekdo spisat in opisat, kot rečeno pa nič novega. Vsaka stvar ima pluse in minuse. Sam sem zelo za dvignjeno pokrajino na kreacijah, saj se lahko kje naredi kakšna stopnička v klet, vodnjak, ki ima dno pod nivojem ceste in tako dalje. Skratka zadeva dobi volumen in možnost detajlov, ki naredijo nek WAW efekt, pa jih človek mogoče sploh ne opazi. Dajo pa takšni detajli splošni vtis kreacije na naslednjem nivoju ...

Je pa res, da je sestavljanje terena za moje pojme del hobija, čeprav najbrž pride takoj za podiranjem in sortiranjem, a če je vsakič čisto drugače, zgleda še bolje. Tale sistem je po mojem mišljen predvsem za teren, ki se lahko shrani in ponovno uporabi ter dograjuje, kar pa za sabo potegne neke standarde, ki jih ni preveč, da jim folk lahko sledi. Tako je vsaka plata razdeljena na 4 kvadrante, ceste, reke in poti pa na robu kvadrantov postavljene na sredino, kar na koncu za moj okus dobi izgled tekstur iz ene 20 let starih iger ... najbolje je, da se pri skupinski gradnji zadeve določa sproti in rezultat bo verjetno boljši.

Kar se tiče pa raznih klonov, sam nisem ravno navdušen nad njimi in ja, sem purist. Ko bo predrago za moj okus, bom razmišljal dalje ... z leti se je kock nabralo mnogo, tako da trenutno kupujem samo še figure in nove kose na BL / BULK. Sem pa tja kakšen set, a se vse dobi vsaj 20% off. Drugače pa se zadeve iz dneva v dan spreminjajo. Danes recimo na BL nekdo prodaja 500+ kosov 16x16 brickov za mozaik po 2,4€, kar je 9,2 za 32 x 32 površino, namesto omenjenih 11+. Kar napram 5,61 mogoče niti ni tako velika razlika, če upoštevaš, da rabiš za pritrditev na lego bricke za to 32 plato še vsaj 8 technick brickov 1x14, ki pa na količino prav tako niso poceni. Oziroma če ne kombiniraš z Lego bricki vsaj še en sloj če ne dva plat, da se zadeva ne krivi in je stabilna in povezana. Na koncu je cena kvalitetnega klona in Lego na površino / volumen tam tam, samo da delaš s klonom ali pa brez. Je pa spet res, nekdo ima technick bricke ali dovolj plat že doma, drugi pač ne. Cena na BL pa je za obojne enaka. (:

Uporabniški avatar
Cwetqo
Prispevkov: 187
Pridružen: 16 Avg 2008 14:52
x 125

Re: Mils debata

  • Prijavi se za všečkanje prispevka.

#7 Odgovor Napisal/-a Cwetqo »

Ja, to smo že razmišljali, bolj kot kako je vprašanje kdo sploh ima interes se baviti s tem. Trenutno nam je (vsaj po mojem občutku) velikim sicer ne ravno "padlo dol", a se bavimo bolj z drugimi zadevami.

Glede klonov se mi pa predvsem ne zdi toliko ceneje, da bi šel v to. Če bi pa moral obleči kakšno mizo, potem bi pa seveda vzel tole (za kar je tudi namenjeno).

Uporabniški avatar
subix
Prispevkov: 154
Pridružen: 16 Maj 2008 09:27
x 141

Re: Mils debata

  • Prijavi se za všečkanje prispevka.

#8 Odgovor Napisal/-a subix »

Kdor hoče 3D teren ga pač mora narediti. Jaz ga vedno naredim na višino, kot jo potrebujem oz. imam kock. ZA to naredit standarde je tako kot je napisal Mppts, če narediš univerzalno je kot igrica na Comodorju64. Zame ni lepo in ne bom tega delal.
Purist nisem 100%. včasih kak original razrežem, da gre kamor mora in kot hočem. In kupil sem že kar nekaj živali, ker so 5-10x cenejše in iz 1m ne opaziš razlike.

Redhead1982
Prispevkov: 178
Pridružen: 30 Jan 2010 11:42
x 206

Re: Mils debata

  • Prijavi se za všečkanje prispevka.

#9 Odgovor Napisal/-a Redhead1982 »

Meni je ideja MILS všeč. Link, ki je v prvem postu objavljen, je tudi star že kar nekaj let. Nikakor ni to neka nova ideja. Mislim, da je bilo prvič objavljeno v Hispabrick magazinu okrog leta 2012, ko sem se šele začela ukvarjati s kockami. Je pa morda v tem času več vsebine na raznih spletnih platformah. Na MILS sistem gledam predvsem kot neko platformo izdelave terena, ki je v prvi vrsti različna pokrajina (in ne mestne ceste) ter ko gre za kombinacijo večih oseb, ki bi nekaj skupaj postavile. Moduli za različno pokrajino so prikazani dosti poenostavljeno, pa vseeno fino izpadejo. Sploh, če jih še dodelaš po svoje oz. glede na vsebino MOCa.

Po drugi strani pa se lahko pri skupinskih kreacijah lahko tudi po svoje zmeniš za svoj 'standard' in tako gradiš. Vse je stvar dogovora in dobre komunikacije. Specifičen teren lahko ful doda sami kreaciji, ker je lažje postavi v nek kontekst okolice, ki paše zraven. Za mesto pa je še vedno najbolj enostavno in hitro postavljeno, da so navadne 'klasične' ceste.

Uporabniški avatar
subix
Prispevkov: 154
Pridružen: 16 Maj 2008 09:27
x 141

Re: Mils debata

  • Prijavi se za všečkanje prispevka.

#10 Odgovor Napisal/-a subix »

Aja, zdaj ko so trikotni tajli se da ovinke na BS cestah malo popravit...

Diablo
Prispevkov: 205
Pridružen: 23 Jul 2012 12:54
x 109

Re: Mils debata

  • Prijavi se za všečkanje prispevka.

#11 Odgovor Napisal/-a Diablo »

Ja, sej malo gledam zdaj, z MILS kot mils na linku ni nič narobe... mene je bolj zmotila zdaj neverjetna potreba po menjavah (večine influncerjev) ker pač lahko, vse ceste za dvignjene ceste, brez pravega smisla.
no sej včeraj sem videl briksija, da si za castle dioramo ne more več privoščit mils, je rekel da ne da 2000 $ (CAD) za kocke... hehe...

Odgovori